ÆV – sure, sure penge! Købeloven?

Det er kun penge, men det er så surt så surt. Jeg havde bestilt en DVD på nettet. Den kostede ingen penge, men jeg ville ikke have den, da den ankom og sendte retur! Den kom tilbage, og jeg sendte igen retur. Dette skete nogen gange. Til sidst hørte jeg ikke mere, før idag! Hvor jeg pludselig modtager inkassoskrivelse og bål og brand! Der er da returret el. hvordan??? Det kan da ikke være rigtigt, at jeg pludselig skal betale 600,- kr. for noget, jeg ikke engang har?? Er der nogen kyndige udi loven, der kan hjælpe mig her? Jeg orker næsten ikke bøvlet, men det er så anden gang indenfor kort tid, jeg skal af med et større beløb, uden at få noget for det, og nu er det ved at blive træls. Jeg kan betale, men 600 kr. for ingenting, er sgu meget for mig ihvertfald – HJÆLP – someone A.S.A.P. Please!

8 tanker om "ÆV – sure, sure penge! Købeloven?"

  1. Det lader til, at jeg ikke “har et ben at stå på her”. 🙁 Jeg har brudt emballagen, og så er der ikke de der 14 dages fortrydelsesret. Jeg kan ikke se, hvordan man kan fortryde uden at åbne, men det skal man altså! :-s Så ved I det. *-:) Det korte af det lange er, at jeg nok “bare” betaler, og bander og svovler indvendig, for jeg orker ikke bakse mere med det. D.v.s. 600,- kr. lige ud i den blå luft faktisk! x( Så HVIS I køber noget på nettet, så skal I altså fortryde før I ved, hvad I fortryder!!! 😕

  2. Hej Deborah…

    Held og lykke med svindlerfirmaet – jeg krydser fingre for, at de kryber til korset og opfører sig ordentlig – ellers må du bare hænge dem ud på din blog 👿

    Tomattærte med basilikum, uhm 🙂 Den opskrift du da gerne lige maile :o)

    /Leif

  3. Pingback: Deborah’s » Blog-arkiv » De sidste detaljer

  4. Det lader til firmaet, er et svindlerfirma, og at jeg under ingen omstændigheder skal betale. Jeg skal lade jer vide, hvordan det hele ender, når vi har skrevet og gjort ved – Gitte hjælper mig – tak for det !!

  5. Du har fuld returret på alle varer, medmindre de er specielfremstillet. Der gælder som regel 14 dage, medmindre noget andet er angivet på deres hjemmeside.
    Men hvis du sender mig en mail med lidt flere oplysninger, bla om hvem det er du har købt hos, så skal jeg kigge lidt nærmere i købeloven.
    Du kan også kigge lidt på forbrugerrådets hjemmeside, der står nogle gode tips.
    Har selv været ude i en lignede situation da en forretning ikke ville bytte et defekt fjernsyn.

Der er lukket for kommentarer.