Kan du huske? – Superbest!

Kan du huske, at jeg skrev om den manglende og dårlige service og kundepli i Gova/Superbest på Ordrupvej? Og at jeg ville skrive til dem, og fortælle dem om min oplevelse!? Det har jeg også gjort! 2 gange – seneste læst 30. december 2007! INTET har jeg hørt fra dem. Nej hvor jeg synes, det er dårligt!

Mit eneste naturlige alternativ er så at sende min oplevelse videre, men hvortil? Det er selvstændige butikker, så mit alternativ er simpelthen at lade være at handle der. Det kan jeg selvfølgelig godt. Problemet er, at den ligger først for mig. Men når jeg har bilen, tror jeg at jeg fremover vil vælge et alternativ. Der er helt 2 andre Superbest i nærheden, så det er ikke et problem på den måde, men jeg synes det er ualmindeligt dårligt, at man ikke reflekterer på sådan en mail.

3 tanker om "Kan du huske? – Superbest!"

  1. Trusru – Det er ikke til at se på mailen, hvem der modtager mailen.

    Anjo – Det lader til, at du formentlig har ret, men sidste omgang fik jeg dog kvittering på, at den er læst, men at besvære sig til at at svare kan de altså ikke. Din ide er god ;), men jeg gider ikke lave en helvedes hus. Så mister de bare en kunde og får en masse dårlig PR – så må de selv om det!

  2. Kan følge dig hele vejen, deborah, men du skal huske, at dårlige supermarkeders mailboks er så avanceret, at den scanner kritik fra, og altså kun lader ros forblive…

    Du er absolut hverken den første, eneste eller seneste, der oplever sådan en lausig service 🙁 I Maribo har vi en helt ok Superbest, og her senest har den i “vindfangets” anden skydedør sat fire farvekopier op af en person, der har stjålet pænt meget i supermarkedet. Kunder, der genkender den udhængte mand, bedes kontakte butiksbestyreren personligt eller via telefon. Du kan overtage den idé, på A4 ark udprinte din klage, og så tape den op på deres indgangsdøre m.v. :d

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.